Дата розміщення: 30.04.2014
Річний звіт за 2013 рік
XVI. Текст аудиторського висновку (звіту)
Найменування аудиторської фірми (П. І. Б. фудитора - фізичної особи - підприємця) | АУДИТОРСЬКА ФIРМА "ЮНIС" У ФОРМI ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ |
Код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки* платника податків - фізичної особи) | 23326431 |
Місцезнаходження аудиторської фірми, аудитора | 61052, м. Харкiв, вул. Червоножовтнева, 8 |
Номер та дата видачі свідоцтва про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів, виданого Аудиторською палатою України | 0919, 30.11.2010 |
Реєстраційний номер, серія та номер, дата видачі та строк дії свідоцтва про внесення до реєстру аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів** | д/н, д/н, д/н, д/н |
Текст аудиторського висновку (звіту) | АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК
(ЗВIТ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА)
ЩОДО ФIНАНСОВОЇ ЗВIТНОСТI
ПУБЛIЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА
"АВТОТРАНСПОРТНЕ ПIДПРИЄМСТВО 16364"
станом на 31.12.2013 року.
Власникам цiнних паперiв та керiвництву
ПАТ "АТП 16364"
Ми провели аудит фiнансової звiтностi ПУБЛIЧНОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПIДПРИЄМСТВО 16364" (надалi ПАТ "АТП 16364"), що додається, яка включає баланс станом 31 грудня 2013 року, звiт про фiнансовий стан, звiт про рух грошових коштiв, звiт про власний капiтал за рiк, що закiнчився на зазначену дату, стислий виклад суттєвих облiкових полiтик та iншi пояснювальнi примiтки, який складає повний комплект фiнансової звiтностi згiдно чинного законодавства України.
Основнi вiдомостi про емiтента:
1. Повне найменування: ПУБЛIЧНЕ АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПIДПРИЄМСТВО 16364" (до 17.05.2011 року ВIДКРИТЕ АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХЛIБНИЙ АВТОПАРК").
2. Код ЄДРПОУ - 03118959;
3. Мiсцезнаходження: 61022, Харкiвська обл., мiсто Харкiв, ПРОВУЛОК БОТАНIЧНИЙ, будинок 4; тел. (057) 705-17-08;
4. Дата державної реєстрацiї - 08.12.1995 року.
Опис аудиторської перевiрки:
При проведеннi перевiрки аудитор керувався вимогами Мiжнародних стандартiв контролю якостi, аудиту, огляду, iншого надання впевненостi та супутнiх послуг (МСА), якi визнанi аудиторською палатою України в якостi нацiональних, Законами України "Про цiннi папери та фондовий ринок", "Про акцiонернi товариства", Мiжнародними стандартами фiнансової звiтностi (МСФЗ), Мiжнародними стандартами бухгалтерського облiку (МСБО) та тлумаченнями, розробленими Комiтетом з тлумачень мiжнародної фiнансової звiтностi, а також iншими законодавчими та нормативними документами, регулюючими дiяльнiсть товариства та практикою аудиторської дiяльностi. Мiжнароднi стандарти аудиту вимагають вiд аудитора дотримання вiдповiдних етичних вимог, а також планування й виконання аудиту для отримання достатньої впевненостi, що фiнансова звiтнiсть не мiстить суттєвих викривлень. Аудит передбачає виконання процедур для отримання аудиторських доказiв щодо сум i розкриттiв у фiнансовiй звiтностi. Вибiр процедур залежить вiд судження аудитора, включаючи оцiнку ризикiв суттєвих викривлень фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства або помилки. Виконуючи оцiнку цих ризикiв, аудитор розглядає заходи внутрiшнього контролю, що стосуються складання та достовiрного подання суб'єктом господарювання фiнансової звiтностi з метою розробки аудиторських процедур, якi вiдповiдають обставинам, а не з метою висловлення думки щодо ефективностi внутрiшнього контролю суб'єкта господарювання. Аудит включає також оцiнку вiдповiдностi використаної облiкової полiтики, прийнятностi облiкових оцiнок, зроблених управлiнським персоналом, та оцiнку загального подання фiнансової звiтностi. При складаннi висновку аудитор керувався вимогами МСА №700 "Формулювання думки та надання звiту щодо фiнансової звiтностi", №705 "Модифiкацiя думки у звiтi незалежного аудитора" та 706 "Пояснювальнi параграфи та параграфи з iнших питань у звiтi незалежного аудитора".
Пiдготовка, та проведення аудиту, пiсля необхiдної стадiї планування, яка здiйснюється задля виявлення суттєвостi можливих помилок, здiйснено на рiвнi, що дозволяє iз достатнiм рiвнем впевненостi робити висновки щодо достовiрностi фiнансової звiтностi. Аудитори використали принцип вибiркової перевiрки, метод опитування та аудиторськi тести. Метод суцiльної перевiрки був використаний у вiдношеннi тих матерiалiв, якi можуть, на професiйну думку аудиторiв, суттєво вплинути на результати перевiрки.
Концептуальну основу фiнансової звiтностi Товариства складають Мiжнароднi Стандарти бухгалтерського облiку та Мiжнароднi Стандарти аудиту, якi чиннi в Українi на дату балансу. На нашу думку фiнансова звiтнiсть Товариства складена за принципом ведення бухгалтерського облiку за iсторичною собiвартiстю та у вiдповiдностi до Закону України "Про бухгалтерський облiк i фiнансову звiтнiсть в Українi" вiд 16.07.99 р. № 996 та вимог застосованої концептуальної основи з дотриманням Мiжнародних Стандартiв бухгалтерського облiку.
Аудиторський висновок складений у вiдповiдностi до Рiшень НКЦПФР вiд 19 грудня 2006 року № 1528 та вiд 29 вересня 2011 року № 1360.
Вiдповiдальнiсть управлiнського персоналу.
Управлiнський персонал несе вiдповiдальнiсть за складання i достовiрне подання цiєї фiнансової звiтностi вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв контролю якостi, аудиту, огляду, iншого надання впевненостi та супутнiх послуг, якi рiшенням Аудиторської палати України вiд 31 березня 2011 року № 229/7 затвердженi для обов'язкового застосування при виконаннi завдань з 01 травня 2011 року в якостi Нацiональних стандартiв аудиту i Мiжнародних стандартiв аудиту (МСА) 700 "Формулювання думки та надання звiту щодо фiнансової звiтностi", МСА 705 "Модифiкацiя думки у звiтi незалежного аудитора", МСА 706 "Пояснювальнi параграфи та параграфи з iнших питань у звiтi незалежного аудитора" та за такий внутрiшнiй контроль, який управлiнський персонал визначає потрiбним для того, щоб забезпечити складання фiнансової звiтностi, що не мiстять суттєвих викривлень унаслiдок шахрайства або помилок.
Вiдповiдальнiсть аудитора.
Нашою вiдповiдальнiстю є висловлення думки, щодо цiєї фiнансової звiтностi на основi результатiв проведеного нами аудиту.
Ми провели аудит вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв контролю якостi, аудиту, огляду, iншого надання впевненостi та супутнiх послуг, якi рiшенням Аудиторської палати України вiд 31 березня 2011 року № 229/7 затвердженi для обов'язкового застосування при виконаннi завдань з 01 травня 2011 року в якостi Нацiональних стандартiв аудиту i Мiжнародних стандартiв аудиту (МСА) 700 "Формулювання думки та надання звiту щодо фiнансової звiтностi", МСА 705 "Модифiкацiя думки у звiтi незалежного аудитора", МСА 706 "Пояснювальнi параграфи та параграфи з iнших питань у звiтi незалежного аудитора". Цi стандарти вимагають вiд нас дотримання вiдповiдних етичних вимог, а також планування й виконання аудиту для отримання достатньої впевненостi, що фiнансова звiтнiсть не мiстять суттєвих викривлень.
Аудитори не засвiдчують фiнансову звiтнiсть i не гарантують, що фiнансова звiтнiсть є абсолютно правильною, аудитор висловлює своє професiйне судження стосовно фiнансової звiтностi пiдприємства.
Аудит передбачає виконання аудиторських процедур для отримання аудиторських доказiв стосовно сум та розкриттiв у фiнансовiй звiтностi. Вiдбiр процедур залежить вiд судження аудиторiв. До таких процедур входить i оцiнка ризикiв суттєвих викривлень фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства або помилок. Виконуючи оцiнку цих ризикiв, аудитори розглядають заходи внутрiшнього контролю, що стосуються пiдготовки та достовiрного представлення фiнансової звiтностi, з метою розробки аудиторських процедур, якi вiдповiдають обставинам, а не з метою висловлення думки щодо ефективностi внутрiшнього контролю суб'єкта господарювання. Аудит включає також оцiнку вiдповiдностi використаної облiкової полiтики, прийнятнiсть облiкових оцiнок, зроблених управлiнським персоналом, та загального представлення фiнансової звiтностi.
Ми вважаємо, що отримали достатнi та вiдповiднi аудиторськi докази для висловлення нашої думки.
Висловлення думки:
Аудиторський висновок (звiт незалежного аудитора), на думку аудиторiв, є умовно-позитивним (iснує несуттєва невпевненiсть). Пiдставою для модифiкацiї є те, що аудитори не спостерiгали за iнвентаризацiєю наявних активiв та зобов'язань станом на 31 грудня 2013 року, оскiльки не були запрошенi для проведення цiєї процедури ПАТ "АТП 16364", що є певним обмеженням аудиту. Проте коригування на думку аудиторiв якi могли б бути необхiдними пiсля проведення iнвентаризацiї суттєво не вплинули би на достовiрнiсть та об'єктивнiсть фiнансової звiтностi.
На думку аудиторiв, за винятком впливу коригувань, що могли би бути потрiбнi, якщо аудитори були би в змозi пiдтвердити кiлькiсть активiв та зобов'язань, повний пакет фiнансової звiтностi справедливо й достовiрно, в усiх суттєвих аспектах, вiдображає фiнансовий стан ПАТ "АТП 16364" станом на 31.12.2013 р. та його фiнансовi результати, звiт про рух грошових коштiв, змiн власного капiталу за 2013 рiк, що закiнчився на зазначену дату, складений вiдповiдно до застосовної концептуальної основи Мiжнародних Стандартiв фiнансової звiтностi, та Мiжнародних Стандартiв бухгалтерського облiку, якi чиннi в Українi на дату балансу, та прийнятої Облiкової полiтики. Данi фiнансової звiтностi ПАТ "АТП 16364", на думку аудиторiв, вiдповiдають даним облiку. Також данi окремих форм звiтностi не суперечать одна однiй у вiдповiдностi до наказу Мiнiстерства Фiнансiв України "Методичнi рекомендацiй з перевiрки порiвнянностi показникiв фiнансової звiтностi" вiд 22.12.2008 року № 1524 (iз змiнами, внесеними згiдно з Наказами Мiнiстерства фiнансiв № 1572 вiд 29.12.2009 № 72 вiд 15.02.2010 № 10 вiд 12.01.2011 № 722 вiд 15.06.2011).
Не вносячи додаткових застережень до цього аудиторського висновку (звiту незалежного аудитора), привертаємо увагу та той факт, що в найближчому майбутньому ПАТ "АТП 16364" буде продовжувати вiдчувати вплив нестабiльної економiки в країнi. Наслiдками цього є суттєва невизначенiсть, яка може впливати на майбутнi операцiї, вiдшкодування вартостi активiв ПАТ "АТП 16364" та здатнiсть обслуговувати та сплачувати свої борги. ПАТ "АТП 16364" функцiонує в нестабiльному економiчному середовищi в країнi та в свiтi. Економiчна стабiльнiсть буде значною мiрою залежати вiд ефективностi фiскальних та iнших заходiв, якi проводить Уряд України та свiтова спiльнота. Не iснує чiткого уявлення, якi заходи будуть здiйсненi у зв'язку з iснуючою економiчною ситуацiєю. Ми не маємо змоги передбачити можливi майбутнi змiни у цих умовах та їх вплив на фiнансовий стан, результати дiяльностi та економiчнi перспективи Товариства на найближчi 12 мiсяцiв. Проведений аудит, в свою чергу не виявив суттєвих внутрiшнiх причин та подiй у ПАТ "АТП 16364", якi мали би вплив на можливiсть безперервної дiяльностi протягом 12-мiсяцiв пiсля звiтної дати.
Звiт щодо вимог iнших законодавчих i нормативних актiв України
Iнша допомiжна iнформацiя.
Вартiсть чистих активiв товариства вiдповiдає вимогам законодавства (п.3 ст. 155 ЦКУ).
Суттєвих невiдповiдностей мiж фiнансовою звiтнiстю, що пiдлягала аудиту, та iншою iнформацiєю, що розкривається емiтентом цiнних паперiв та подається до НКЦПФР разом з фiнансовою звiтнiстю (МСА 720 "Вiдповiдальнiсть аудитора щодо iншої iнформацiї в документах, що мiстять перевiрену аудитором фiнансову звiтнiсть") по результатам аудиту не виявлено.
Критерiї значних правочинiв визначенi статтею 70 Закону України "Про акцiонернi товариства" та визначено значними (10 i бiльше вiдсоткiв вартостi активiв ПАТ "АТП 16364" за даними останньої рiчної фiнансової звiтностi). Значнi правочини, що визначенi такими вiдповiдно до Закону України "Про акцiонернi товариства" ПАТ "АТП 16364" не здiйснювались.
ПАТ "АТП 16364" дотримується принципiв корпоративного управлiння, якi затвердженi Загальними зборами акцiонерiв. ПАТ "АТП 16364" застосовує систему внутрiшнього контролю, яка полягає в перевiрцi вже виконаних операцiй з метою перевiрки їх на вiдповiднiсть iнструктивним матерiалам, вказiвкам та нормативним актам чинного законодавства України.
Iнформацiя, отримана в результатi аудиторських процедур, а саме iдентифiкацiї та оцiнки аудиторами ризикiв, не виявила суттєвого викривлення фiнансової звiтностi ПАТ "АТП 16364" за 2013 рiк, згiдно вимог МСА 240 "Вiдповiдальнiсть аудитора що стосується шахрайства при аудитi фiнансової звiтностi".
Основнi вiдомостi про аудитора (аудиторську фiрму):
1. Повне найменування: АУДИТОРСЬКА ФIРМА "ЮНIС" У ФОРМI ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ.
2. Сертифiкат аудитора серiя "А" № 005256, який виданий на пiдставi Закону України "Про аудиторську дiяльнiсть" рiшенням Аудиторської палати України 30 травня 2002 року № 110 та термiн чинностi сертифiкату продовжено рiшенням Аудиторської палати України вiд 26 квiтня 2012 року № 249/3 до 30 травня 2017 року.
3. Свiдоцтво № 0919 про включення до Реєстр аудиторських фiрм та аудиторiв, що затверджене рiшенням Аудиторської палати України вiд 30 листопада 2010 року № 222/3 та чинне до 30 листопада 2015 року.
4. Свiдоцтво серiї "АБ" № 000167 про внесення до Реєстр аудиторiв, якi можуть проводити аудиторськi перевiрки фiнансових установ, що здiйснюють дiяльнiсть на ринку цiнних паперiв, виданого на пiдставi рiшення НКЦПФР України вiд 27 лютого 2007 року № 439, та чинне до 30 листопада 2015 року.
5. Україна, 61052, Харкiвська обл., м. Харкiв, вул. Червоножовтнева, 8; Адреса для кореспонденцiї: 61052, м. Харкiв-52, а/с 325; тел./факс (057) 754-86-99, 752-67-62, 764-50-55; e-mail: junisaudit@ukr.net.
Дата i номер договору на проведення аудиту:
Договiр на проведення аудиту фiнансової звiтностi вiд 17.02.2014 року за № 003/АФЗ/2014.
(При укладаннi договору було досягнуто згоди вiдносно точного характеру завдання, а також форми та змiсту аудиторського висновку.)
Дата початку i дата закiнчення проведення аудиту:
Дата початку - 15 березня 2014 року
Дата закiнчення - 20 березня 2014 року.
Директор
АФ "ЮНIС" у формi ТОВ I.Ю. Лябах (сертифiкат аудитора серiї "А" № 005256, виданий рiшенням Аудиторської палати
М.П. України вiд 30 травня 2002 року № 110, сертифiкат чинний до 30 травня 2017 року)
Дата аудиторського висновку.
Аудиторський висновок складено 20 березня 2014 року за № 003/АФЗ/2014 у 3-х примiрниках, 2-а з яких вручено представнику ПАТ "АТП 16364". Д/В Д/В Д/В |